مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-05اقتصادي

راهکار کمیسیون تلفیق برای حل مشکل ضمانت بانکی کشاورزان و دامداران 


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای حل مشکل ضمانت روستاییان و کشاورزان و دامدارن خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای حل مشکل ضمانت روستاییان و کشاورزان و دامدارن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح مصوبات امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: بانک مرکزی ملکف شد در سال 1401، پروانه چرای دام، پروانه چاه های کشاورزی، سند مالکیت اراضی کشاورزی، ضمانت زنجیره ای و حساب یارانه روستاییان، کشاورزان و دامداران سنتی و عشایر را به عنوان وثیقه در کلیه بانک ها قبول کند که در سال آینده مشکل ضمانت و وثیقه آن ها حل شود.

وی افزود: مقرر شده از محل 30 هزار میلیارد تومان منابع در اختیار وزارت جهاد کشاورزی از طریق فروش اموال منقول و غیرمنقول قرار داده شد، در حوزه های آب، خاک، و فعالیت های زیرساخت ها کشاورزی و دانش بنیان و عملیات مدیریت اصلاح و بهبود خاک و کلیه فعالیت های بخش کشاورزی هزینه شود.

سازمان ملی زمین و مسکن نیز مکلف شد 20 درصد از زمین ها و املاک در اختیار خود در حریم و محدوده شهرها را به شرکت بازآفرینی واگذار کند تا نسبت به بازآفرینی بافت های فرسوده و حاشیه شهرها اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار کمیسیون تلفیق برای حل مشکل ضمانت بانکی کشاورزان و دامداران 

راهکار کمیسیون تلفیق برای حل مشکل ضمانت بانکی کشاورزان و دامداران